جاذبه های گردشگری کیتن بلغارستان

به گزارش مجله سرگرمی، کیتن، استان بورگاس است و در آنجا به دلیل مکان های تاریخی، سواحل و ویژگی های طبیعی جذاب رفت و رفت و آمدهای مکرری وجود دارد. کیتن به عنوان بهترین مکان بلغارستان و لذت بردن از تعطیلات با توجه به تخصصی که در جذب دنیاگرد دارند و بسیاری از گردشگران سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده اند.

جاذبه های گردشگری کیتن بلغارستان

همچنین در کیتن، رفت و آمد های مکرری در جنوب Primosko خلیجی که در یک شبه جزیره در بلغارستان , که ساحل دریای سیاه در آنجا واقع شده است. محلی باستانی شناخته شده است و به عنوان یک آثار تاریخی Oroudiza که در آن Urdoviza قلعه تاسیس شده است محسوب می گردد. در حال حاضر این قلعه در یک خرابه به عنوان یک نتیجه از حمله ترکیه است، اما بلغارها با موفقیت دست به بازسازی مجدد پس از اینکه ترک را آزاد کردند زدند.

جاذبه های گردشگری کیتن، استان بورگاس شگفت انگیز و ارزش مند است ,برای دریافت عکس از آنها به عنوان نگه داشتن یک حافظه پایدار از تماس مستقیم با این زیبایی های منحصر به فرد که مادر طبیعت محسوب می گردد بسیار به یاد ماندتی است.

کیتن ، استان بورگاس شامل دوساحل می باشد که عبارتند از: ساحل Atliman در سمت شمال و رودخانه Karaagach که هر دو از هم جدا شده و شبه جزیره Urdoviza را بوجود اورده است. این سواحل در آغوش آبهای گرم دریای سیاه،و پوشش گیاهی اطراف آن که مانند درخت خرما و آفتابی داغ و لذت بخش در این سواحل وجود دارد،که این آب و هوای دلپذیر بسیار ایده آل برای تعطیلات در این سواحل است .

کشتی هایی برای گردش شما در دریا و اطراف انجا وجود دارد. همچنین می توانید یک تور طبیعت مقرون به صرفه را انتخاب نموده و گونه های حیات وحش که بسیار شگفت انگیز هستند و در سرزمین اصلی هست بپیوندید .این جزیره، به اندازه کوه Strandja و جنگل های بارانی عظیم است.

همچنین تورهای فرهنگی به شما یاری خواهد نمود که با فرهنگ مردم بلغاری آشنا شوید و فرهنگ بلغاری حفظ شده از Yasna Polyana و Pimenovo است.

زندگی در کیتن بسیار سرگرم کننده است با وجود غواصی در دریای سیاه ، کمپینگ در نزدیکی سواحل Primosko یا کلوپ های شبانه، هرگز شما از این سفر خسته نمی شوید.

با توجه به مقاله مجله خبرنگاران، در سواحل دریای سیاه بلغارستان بسیاری از ورزش های آبی در حال وقوع هستند مانند قایق رانی، غواصی، اسکی، و ماهیگیری. اگر شما می خواهید خشک بمانید و سپس در آفتاب گرم حمام افتاب بگیرید در یک قایق سواری بروید، شما می توانید در طول ساحل به اسب سواری بپردازید، و یا بازی تنیس، فوتبال، بسکتبال، والیبال و هرچه که بخواهید در این زمین های بازی وجود دارد.

همچنین با غواصی در اقیانوس آرام شما می توانید بسیاری از گونه های زیبای دریایی را مشاهده کنید.

Strandja پارکی بی سر و صدا و راحت است که برای یک پیک نیک با عزیزانتان مکانی بسیار مناسب است. غذاهای اینجا بسیار خوشمزه اشتها آور و با نشاط هستند ,هر دو غذاهای سنتی محلی و دستور العمل های مورد علاقه بین المللی به سلیقه مشتری طبخ می گردد.

در کیتن هتل های بسیار و زیبایی وجود دارد که بسیاری از آنها در نزدیکی شهر Primosko هست.

.برای کسانی که علاقه به کمپینگ دارند می توانند دراردوگاه های هر Atliman، ها Yug، KOOP، لس یا KORAL مستقر شوند.

بعضی از هتل ها امکانات خاصی را ارائه می دهند از جمله: پایکوبی سنتی فرهنگی برای سرگرم کردن مهمانانکه باعث بازدید و اقامت بیشتر در ان هتل می گردد. همچنین کلوپ های شبانه برای لذت بردن از موسیقی و سرگرمی تا طلوع خورشید می باشد.

مجله سلنا: مجله سلنا، مجله گردشگری و سفر با سلنا

مجله گوگل ایرانی: مجله گوگل ایرانی، آشنایی با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

منبع: جاده های سبز
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108332

به "جاذبه های گردشگری کیتن بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری کیتن بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید