خبرنگاران رضایت 91 درصد از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از اصول بهداشتی

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: از 83 هزار نفر شرکت کننده آزمون کارشناسی ارشد که به پرسش نامه ها پاسخ دادند، 91 درصد گفتند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده است.

خبرنگاران رضایت 91 درصد از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از اصول بهداشتی

به گزارش خبرنگار سلامت خبرنگاران، علی رضا رییسی پنج شنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارش های امروز و آنالیز های اجرا شده، از 225 هزار نفری که آزمون کارشناسی ارشد داشته و برای آنها پرسش نامه ارسال شد، 83 هزار نفر به سه سوال پاسخ دادند. سوال اول این بود که آیا الزامات پروتکل های بهداشتی رعایت شده، دوم این که آیا فاصله گذاری ها رعایت شده و سوم این که آیا عوامل اجرایی ملزم به رعایت پروتکل ها بودند.

وی ادامه داد: جواب این 83 هزار نفر به این صورت بود که 91 درصد گفتند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده، 87.5 درصد درباره فاصله گذاری جواب دادند که بسیار خوب رعایت شده و 90.3 درصد درباره این که مجریان اقدامات لازم را برای رعایت پروتکل ها انجام داده اند نیز جواب مثبت داده و این بسیار مسرور کننده است.

سه عامل افزایش شیوع کرونا در کشور

معاون وزیر بهداشت درباره عوامل شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: سه عامل اصلی در کشور باعث بروز مشکلاتی شده است. اول شرکت در مراسم عروسی و مهمانی ها، دوم عزاداری ها و سوم مسافرت هاست که بیش از 84 درصد عوامل انتقال ویروس کرونا به خاطر این سه عامل است.

لطفا مهمانی نروید

رییسی گفت: روزانه ده ها نفر از هموطنان ما جان خود را از دست می دهند و پرستاران و پزشکان جان خود را از دست می دهند. به خاطر لذت بردن از چند ساعت مهمانی این کار را نکنید و به مهمانی نروید.

وی اعلام کرد: ثابت شده که مسافرت ها در میزان ابتلا و بستری در آی سی یو و مرگ و میر به علت کرونا موثر است.

مجله سلنا: مجله سلنا، مجله گردشگری و سفر با سلنا

مجله گوگل ایرانی: مجله گوگل ایرانی، آشنایی با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104553

به "خبرنگاران رضایت 91 درصد از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از اصول بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رضایت 91 درصد از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از اصول بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید