مقصودی: رونق و جهش فراوری تنها با عدالت اجتماعی میسر می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا در بین کارمندان پیمانی، قراردادی با نیروهای رسمی خواهان برنامه ریزی دقیق برای برپایی عدالت در جامعه شد.

مقصودی: رونق و جهش فراوری تنها با عدالت اجتماعی میسر می گردد

به گزارش خبرنگاران، فاطمه مقصودی در تذکری با استناد به بند 9 اصل 3 قانون اساسی بیان نمود: برطرف تبعیض ناروا و ایجاد امکانات رفاهی برای مردم یک اصل از قانون اساسی است مبارزه با بی عدالتی و برطرف تبعیض یکی از پیغام های قیام عاشوراست. چند سالی است که در کنار ظهور حقوق های نجومی مدیران تبعیض در پرداخت حقوق کارکنان و نیروهای شرکتی، قراردادی، پیمانی، بخش خصوصی با نیروهای رسمی مشهود است.

وی در ادامه اظهار کرد: رونق و جهش فراوری تنها با عدالت اجتماعی و همراه کردن بدنه اجتماع یعنی کارگران، فراوری نمایندگان و کارمندان محقق می گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: مجلس شورای اسلامی و دولت با برنامه ریزی عادلانه باید تکلیف نیروها و کارمندان قراردادی، پیمانی را تعیین نمایند و برای آنها امنیت شغلی ایجاد نمایند. بی عدالتی در پرداخت حقوق و مزایا نتیجه مطلوبی ندارد بلکه روحیه کوشش را از بین می برد. تبعیض در پرداخت دستمزد به شکاف طبقاتی در جامعه منجر شده است.

وی در ادامه تاکید نمود: عده ای هر روز پولدارتر می شوند و فقرا نیز هر روز فقیرتر می شوند چرا باید زمانی که دو نیرو در یک محل و در یک ساعت زمانی تعیین کار می نمایند اختلاف حقوق چهار میلیونی با هم داشته باشند.

مقصودی ادامه داد: در نگاه امام علی (ع) تبعیض یعنی گروه گروه کردن جامعه و عده ای را هر روز برخوردار کردن و عده ای را به زیر آوردن. تبعیض منجر به شکل گیری فساد در جامعه شده و تباهی را به دنبال دارد.

مجله سلنا: مجله سلنا، مجله گردشگری و سفر با سلنا

مجله گوگل ایرانی: مجله گوگل ایرانی، آشنایی با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108921

به "مقصودی: رونق و جهش فراوری تنها با عدالت اجتماعی میسر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصودی: رونق و جهش فراوری تنها با عدالت اجتماعی میسر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید