تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان آغاز شده است.

تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ پرویز قزلباش در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از تزریق بیش از 85 هزار دُز واکسن کرونا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: 75 درصد افراد بالای 70 سال و 79 درصد افراد بالای 80 سال دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه از صبح امروز، تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در استان زنجان آغاز شده است، اضافه نمود: به اندازه کافی واکسن سینوفارم وارد استان شده است، بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند، زیرا تزریق دُز دوم واکسن در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان در حال انجام است.

این مسئول در رابطه با نحوه اطلاع از ازدحام در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان، شرح داد: شهفرایندان می توانند با شماره گیری 330190 از شرایط تراکم در مراکز تجمعی واکسیناسیون را جویا شوند و برای پیشگیری از ازدحام جمعیت به مراکز خلوت مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در رابطه با مراکز تجمعی واکسیناسیون در زنجان، گفت: اکنون پایگاه واکسیناسیون خودرویی واقع در پردیس علوم پزشکی، پایگاه واکسیناسیون شرکت برق واقع در خیابان اول شهرک کارمندان جنب اداره برق منطقه ای، پایگاه واکسیناسیون پیام واقع در هتل پیام، پایگاه های واکسیناسیون هلال احمر، مدیریت بحران الهیه و امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه در حال انجام واکسیناسیون هستند.

قزلباش با اشاره به ورود محموله واکسن برکت به استان زنجان، اظهار کرد: با اطلاع رسانی، تزریق واکسن برکت نیز به داوطلبان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز خواهد شد.

این مسئول، از افزایش 10 درصدی مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز 16 ساعته کووید - 19 در استان زنجان خبر داد و بیان کرد: همچنان فرایند بستری بیماران کرونایی ثابت بوده اما پیش بینی می شود در روزها و هفته آینده فرایند بستری ها نیز افزایش پیدا کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149247

به "تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید